Monday, July 22, 2013

penerapan UiTM

kali ni aku nak bercerita pasal penerapan ke ijazah sarjana muda uitm. mungkin ramai dah tahu benda ni..

semakan dah boleh di buat jumaat lepas. ramai yang berjaya, tp ada jugak yang tak berjaya. pada yang berjaya, tahniah aku ucapkan. jerit payah korang berbaloi.. yang tak berjaya, maybe next time. bukan korang takde rezeki, ada sebenarnye. cuma.., lambat cikit jew. jangan sedeyh2 ye. AKU???

tekan2 nombor kat laptop. dia suruh masukkan no ic. penuh debar kat dada ni. macam nak pecah. then, result muncul kat screen..
- dukacita dimaklumkan permohonan anda tidak berjaya
air mata dah nak jatuh. naseb bek masih boleh tahan. dada dah rasa pecah. nafas dah tak tentu.. 'mintak-mintak aku salah cek'. tu dia.. doa hanya dalam hati, masih berharap konon. tak puas hati, aku keluar balik. then, aku klik dekat lepasan uitm, bawah sarjana muda. sekali lagi result keluar

Keputusan Permohonan : 
 Tahniah, anda berjaya ditawarkan tempat di UiTM. Maklumat tawaran anda adalah seperti berikut : - 
 
Nama :
SITI NORANISA SEIRIL EMYZA 
 
No K/P Baru :
920627036472 
 
Program :
EH220 - SARJANA MUDA KEJURUTERAAN (KEPUJIAN) KIMIA 
 
Kampus :
UiTM Shah Alam

yeaahhhhhhhhhh!!!!!!!! akhirnya. upenye.. aku salah masuk yang mula2 tu. masuk pulak dekat program profesional. cewaahh.. banyak cantik, program profesional. hahahah... buat lawak ke apa aku ni. tiba2 senyum sendiri. terima kasih, ya allah. berkat di bulan mulia...

so, shah alam.. tunggu ye. im coming!!!!!!! : )

No comments:

Post a Comment