Sunday, June 23, 2013

swordman 2013

entri kali ni aku nak cite pasal drama swordman yang tengah ditayangkan kat tv8, kul 8.30 hingga 9.30 malam. dah tajuknye ada unsur unsur kung fu, mestilah ni cite kungfu. SWORD gitu.. cite ni adaptasi dari novel cina. pelakon dalam cite ni wallace huo, joe chen, yuan shan shan, tu je yang aku kenal


cite ni dah nak abes sebenarnye. hehe.. cite dah nak abes, baru nak promote. bukan nak promote la. just, nak sharing apa yang aku suka. yess.. aku memang suke giler cite ni. sebab.. menyentuh hati aku. dalam cite ni, aku suka watak dongfang bu bai, yang dilakonkan oleh joe chen. watak dongfang bu bai lah yang menyentuh hati aku. bukan sebab die actress yang aku suka, tapi ramai lagi yang tonton cite ni suka pada watak ni. ramai yang complain pasal ending.. (linghu chong kahwin ngan ren ying ying). ramai yang nak linghu chong pilih dongfang bu bai walaupun dongfang bu bai adalah ketua ajaran sesat (orang jahat). and yess, dongfang bu bai bukan heroin dalam cite ni. so sad.. huhu!! macam mane aku tahu ending die ekk??? kann cite ni belum abes lagi.. hehe.. ni lah hasil pencarian aku. sebenarnye, cite ni dah ditanyangkan di negara luar sebelum ditayangkan kat malaysia ni. dekat youtube ada.. tapi takde sub la.. kat sini aku post kan sekali gambar wallace huo ngan joe chen. diorang ni penah bercinta taw. mase tu diorang berlakon dalam cite 100% senorita

wallace huo as linghu chong



joe chen as dongfang bu bai






oo ye, aku tak cite lanjut jalan dalam cite ni. law nak tahu, tengok sendiri. hehe.. ren ying ying aku tak post gambar die. coz aku tak suka watak die

selamat menonton!!

No comments:

Post a Comment