Wednesday, January 23, 2013

wedding

seriously.. aku sangat sangat la happy. kenapa??? tengok pada tajuk tu.. aku ke yang nak kahwin. : ) tak!!!! my bro yang nak kahwin. bertahun tahun aku tunggu berita ni. last last, aku boleh dengar jugak. opp sorry.. bukan dengar, tp baca. why baca??? hehe.. sedeyh seyh, aku hanya tahu pasal engagement ni bila my sis mesej aku. terase?? of coz kowt.. sape yang tak terase??? bagitaw aku. lagi menyedihkan.. bila aku dapat tahu, my mom nak lansungkan wedding ni bulan 3. wei.. agak agak la. time tu aku tengah exam kowt. aku buat keputusan, aku taknak balik. lantak la.. dan.. aku suruh my dad masukkan duit. pe kaitannya??? hehe.. dah memang tabiat aku, bila aku marah ngan parents aku. aku akan belanjakan duet sesuka hati. beli barang yang takde faedah langsung. bongok tol la.. tapi, alhamdulillah.. my mom tukar fikiran. die nak buat majlis ni bulan 5. lepas aku habiskan dip. wow... aku dah nak habis dip. huhu.. sukew sangat. tapi sedikit sedeyh bila ingat nak kena pisah ngan kawan kawan yang satu kepala. opps.. ni dah lari tajuk. drop the subject. hehe..

p/s: tak sabar nak dapat anak sedara. hehe..(kahwin pun belum lagi la)

No comments:

Post a Comment